Laptop

Werken en leren met laptop

Digitale vaardigheden zijn onmisbaar. Veel van het onderwijs is ook digitaal. Daarom leren wij leerlingen goed en veilig te werken met een laptop. Ouders/verzorgers vragen wij een laptop aan te schaffen of te huren.

Wij werken samen met The Rent Company die volledig ontzorgt in service en beheer. U heeft keuze uit twee verschillende laptops inclusief een beschermhoes. Bekijk hier hoe dat werkt. Bij inschrijving ontvangt u meer informatie.

Tijdens de gehele schoolperiode ontzorgt The Rent Company u volledig. Uw kind beschikt vanaf de eerste schooldag over een werkende laptop die direct in de lessen kan worden gebruikt. Met het Easy4u abonnement heeft u nergens omkijken naar.

Als u er als ouders voor kiest om een eigen laptop aan te schaffen, dan moet deze aan de volgende specificaties voldoen:

WerkgeheugenMinimaal 8GB
OpslagcapaciteitMinimaal 128 GB
WebcamMinimaal HD camera
Wifi/bluetoothMinimaal lntel® Wi-Fi 6 AX200 + Bluetooth 5.1
BesturingssoftwareWindows 10 of hoger

Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact op met ons via meridiem@cvo-portus.nl.

Bestelflyer laptop

Bekijk onze bestelflyer inclusief code.

Klik hier voor de bestelflyer
  • Privacy-overzicht

Privacy-overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook-pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.